Winter

Gillar ni vintern? Jag bor i mellansverige så hos mig är det alltså en relativt lång, och ordentlig, vinter vi får uppleva. Visst är det mysigt, och snö på jul borde ju stå ingraverat i lagboken, men faan alltså om snön ligger kvar långt in på vårmånaderna. Nej, enligt min åsikt får snön gäärna sakta men säkert fort och dramatiskt smälta bort. Förlåt för gnällfian inom mig, men lite trött är jag.

Det hjälper inte heller att se Kenzas alla underbara semesterbilder från härliga Thailand heller! Liite avis man blir då.

Själv kollar jag igenom mina egna semesterbilder lite, och drömmer mig bort. Jag har väldigt många bilder från min senaste semester som jag spenderade i Tunisien tillsammans med ett härligt tjejgäng. Jag har visst inte rensat i den mappen, för det dyker upp bilder, där den ena är värre än den andra. Herregud, haha. Men visst är det kul att härja ordentligt när man väl är utomlands, och inte känner en jäkel? Synd bara att min kamera på något mycket mystiskt sätt lyckades springa iväg från mig - men minneskortet fick jag med hem. Hmm...

Har ni något favoritland, eller kanske en favoritsemester? Berätta gärna!

Vill bara så långt bort från kylan och snön som möjligt nu, även om det bara är in mind, så att säga...

   

Bilder från Google / okänd källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0