Contents

God morgon på er! Sovit gott? Det har jag. Inte så länge dock. Även fast det är lov (jag går i gymnasiet) så måste jag vakna av att klockan ringer, ursch! Men har ganska mycket att stå i idag så jag hade väl inget annat val.

Jo, jag vill bara skriva av mig på en sak. Jag har inga direkta mål eller principer när jag startade min blogg, och har inte heller det nu. Jag kommer skriva utifrån vad som ligger mig om hjärtat, eller om ni läsare skulle vilja att jag tar upp någonting/önskemål på innehåll (tas gärna emot!!).

För egen del skulle jag dock vilja komma mer i kontakt med, framför allt, modebloggare. Jag älskar ju kläder och allt därtill, men känner att vintern och skolan har snott med sig en hel del av min inspiration och kreativitet! Jag älskar att föra dialoger, så kommentera gärna om det är något ni funderar på, eller om ni bara vill tipsa om någonting.

I would just looove om ni kan ge mig lite tips på trevliga bloggar. Eftersom jag gör en liten comeback i bloggandet efter x antal år, så har jag inte riktigt grepp om vart guldkornen befinner sig!

Jo, just det. Det finns ju faktiskt så mycket mer än bara mode. Den här bloggen kommer, för tillfället i alla fall (hehe), handla om exempelvis samhällsfrågor/liknande, sådant som skapar diskussion! Inspiration!

Nu undrar jag om det var någon som såg på avsnittet av "Drottningoffret" i SVT1 igår? Såg att de gjorde reklam för den filmen här på blogg.se. Jag tittade i alla fall.


Susanne Reuter & Alexandra Rapaport

Serien verkar spännande, men jag tycker alltid att det är lite otäckt med rasism och liknande. Så lite dåliga vibbar fick jag, men det är väl det som gör en film bra. Den ska beröra. Jag tror att den är uppdelad i tre delar, har inte tittat efter men förmodligen sänds de andra idag och imorgon. Jag undrar verkligen hur det ska gå för Lizzie!

Ha en bra dag så hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0