Trends

Jag gillar att vara ute i god tid med saker och ting, nu har jag fått en ordentlig dille på att kika runt på sommarkläder och bikinis! Tror jag bestämt ska börja kolla på resor också, gäller bara att få någon med mig! Men det vore i och för sig inte så svårt, för vem har inte ett sug att åka till ett varmare land just nu? Ska dock planera in resan lite längre fram, åtminstone efter nyår.

När man väljer bikini, eller baddräkt, för all del, är mitt absolut bästa råd att gå efter vad som passar en själv, och vad man känner sig snygg och trygg i. För trivs du i det du har på dig, så kommer det synas, och då blir det snyggt! Så bara för att det är modernt med, säg, en tunn trekantsBH, så behöver inte det betyda att just DU måste haka på trenden! Men om man gärna vill följa en trend som kanske inte är riktigt rätt för en själv, eller som man tycker är lite för extrem, går det ofta att plocka "små bitar" från trenden.

Ta exemplet med den tunna bikinin. Om det nu är modernt med väldigt tunna tyger, kanske man kan försöka anamma detta genom att köpa en tunn kaftan och dra över på stranden? Eller varför inte en stadig bikini med detaljer av tunna tyger, exempelvis volanger?! Det finns tusen sätt att anpassa det så att det passar just dig. =)

Här är några exempel på när trenderna har gått till överdrift, tycker jag.







Kika in imorgon för tips på vilken bikini som passar bäst till vilken kroppstyp! Samt länkar till godbitarna som finns ute just nu! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag snygging? =)

2010-12-29 @ 20:25:47
URL: http://alinah.se
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Snygga ;D haha

jao.. recension kommer snart ;D

2010-12-30 @ 09:44:31
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: denise

sv: tack så mkt :D

2010-12-30 @ 11:57:15
URL: http://denisesplace.blogg.se/
Postat av: anonym

Vad händer på nyår? Ska ni göra ngt speciellt? =)

2010-12-30 @ 14:20:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0