Time to sleep ...

Vad kul att så många redan har hittat hit, välkomna! Vi kör på detta nu ett tag så får vi se vart det bär. Är dock aaalldeles för trött för att orka fixa mer med bloggen nu. Tycker att det ser väl ändå helt okej ut? Nöjd är jag med headern iaf, den tog jag mig tid att fixa. Och ja, den är egengjord. Fick alltså googla runt på varje liten bokstav för att de skulle bli unika.

wh.e. - Nu vill jag sova. Allt detta bilåkande nu i juletider tar slut på mig. Vi hörs imorgon, okej?

Jättegulligt om ni tipsar andra bloggar om lesvetements.blogg.se. Stor PUSS på er isåfall.

Jo, förresten, någon som vet hur man gör så att en låt spelas när man klickar in på bloggen? Det vore lite trevligt tycker jag.

Sov gott kära läsare, we'll catch up tomorrow.
xo

Kommentarer
Postat av: s

fina klänningar!

2010-12-28 @ 01:22:29
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0