Svårt att sova

Hej alla andra nattugglor där ute. Mobilblogg igen. Jag suger verkligen på att gå och lägga mig. Även fast jag kanske är liite trött åtminstone, så går jag inte och lägger mig! Ibland sitter jag uppe och gör ingenting. Typ lyssnar på musik, kollar lite bloggar, som nu t ex. Grejen är dock att jag verkligen skulle behöva mer sömn! Jag tror att en anledning till att jag stannar uppe (beror säkert på flera saker) är att jag har så svårt att somna! Mina tankar skenar iväg, och innan jag vet ordet av är jag klarvaken. Detta är något som är väldigt jobbigt. Måste verkligen försöka vänja mig av med det beteendet, OCH tankesättet! Om någon av er hade kommenterat in ett liknande problem, skulle jag förmodligen ha tänkt ett tag på vad man kan göra åt saken, och sedan skrivit ihop en lista med tips. Men det är ju bara så svårt att ta tag i det själv, och peppa sig själv! Ska iallafall försöka införa lite rutiner, exempelvis läsa en bra bok och dricka en kopp té, det verkar fungera någorlunda bra iallafall. Just nu sörplar jag i mig ett té från IKEA faktiskt, det är supergott! Vanilj och rabarbersmak. Något annat som är lite jobbigt, är att jag är så beroende av Facebook! Om jag inte kollar ansiktsboken innan jag somnar, blir jag lite stressad av det. Men OM jag kollar, så vill jag exempelvis kommentera inlägg och då tar ju det ett tag. Eller så börjar man ju bli lite orolig för att inte missa något! Eller ja, orolig.. Men ni fattar nog. Haha, ond cirkel det där. Nu ska jag slappa lite, tvätta bort sminket och kanske dra på en film. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Laila

Köpt på nk, :) kolla där =)

2010-12-29 @ 10:41:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

typiskt mig med, att vara vaken när jag bör sova :P

2010-12-29 @ 12:28:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0