New Years Resolution(s)

Inleder med en riktigt skön låt! PLAY

Vad har ni för nyårslöften? Tycker alltid det är lika kul att höra, och så får vi se om de har hållts när vi sitter här och skriver om precis ett år.

Jag har flera, eller kanske inte direkt löften (men jag väljer att se dem som det, hehe).

* komma i lite bättre form, dvs lite bättre disciplin med träningen =)
* försöka SOVA MER Haha japp detta är ett löfte!
* få mer tid för mig själv och mina intressen, ge mer tid till mina vänner!♥

Det sista är för mig det absolut viktigaste. Jag går ut med inställningen om att 2011 ska bli MITT år! Jag ska göra vad jag vill, och inte låta något hindra mig. Och dessutom ha så kul som möjligt på vägen.

kramkramkramkram

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

passar la på att önska dig Gott nytt och hoppas du får en toppen år den kommande fylld med lycka :) nu när jag endå e inne kram

2010-12-31 @ 14:24:46
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Alina

gör det, det är grymt snyggt!! =) Gott nytt år sötnos!!! =)

2010-12-31 @ 15:25:23
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0