New Year

Några av er har frågat hur jag ska tillbringa min nyår.
- Med mina bästa vänner, så klart! Vi ska vara ett stort gäng på ca 15 pers som först förfestar lite hos en kompis. Vi kommer beställa mat och starta upp det hela någorlunda tidigt, så att vi kan chilla och bara njuta ordentligt av varandras sällskap! Det ska bli så himla kul, har sett fram emot detta i veckor, vi alla går ju i princip på olika skolor så det är så verkligen svårt att hitta dagar när alla kan. Ååh kan inte hålla mig! Ikväll gäller det!

Vi ska sedan vidare och då får vi se vart det bär av. Blir dock inte krogen pga alla kan inte komma in, och nyår är en ganska viktig kväll för mig, som jag därmed vill spendera med ALLA dem jag gillar mest.

Nåväl, hur hade ni tänkt fixa mejken då? Sotade ögon känns som en ganska given klassiker. Men om ni känner er lite sugna på att lägga in lite färg, så har ni verkligen min röst på det! Kan bli riktigt coolt, och chansen är stor att du blir ensam om din sminkning.

Jag själv tänkte köra på något liknande

Och damn vad snygg modellen är! Synd bara att jag alltid glömmer namnet..

Vad tycker ni om det här då? Too much? Eller okej när det är nyårsafton?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0