My order

Gällande förra inlägget, tur att jag inte är den enda! Haha. Men det känns samtidigt väldigt onödigt att försöka vrida tillbaka dygnet nu, innan nyår. Får försöka komma i bättre rutiner nästa år.

Jag tänkte visa er min beställning på Asos! Jag hittade en hel del fint, mycket till våren och försommaren också. Dock finns inte allt kvar idag eftersom flera saker var på rea, men här får ni se en del i alla fall! Vad tycker ni?








- utan det gråa linnet, tycker den är perfekt till stranden med bara bikini under + snygga shorts!






DYR men kunde inte motstå!! SÅÅ HIMLA FIN!


exempelvis med BH:n över under


Den här bikinin köpte jag inte, tog mig i kragen för det kändes faktiskt dumt att lägga ut en tusenlapp bara på en överdel! Men jag älskar färgerna, den får mig så sugen på att åka utomlands nu nu nu!

Som ni kanske vet kommer det bli mycket romantiskt och bohemiskt i sommar. Ljusa, jordnära färger men även romantiskt sött, mönstrat. Även inslag av starka färger kommer synas, mycket i olika nyanser av rött. Tyckte därför att den söta aprikosfärgade tunikan passade bra - inte minst för att det är en av mina favoritfärger på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0