Första inlägget

Sådär! Välkommen till min nya blogg, som inlägget nedan lyder. Jag är inte helt fingerfärdig - och långt ifrån fullfjädrad - på det här med bloggar, så ni får gärna hjälpa mig en bit på traven så här i början. Jag har dock haft en blogg förut, men det var för flera år sedan. Den är rätt trashad nu.

Syftet med den här bloggen är att skapa ett ställe där vi, modeälskare aka. fashionistas aka. shopaholics, kan prata ut om våra djupaste begär, samt tipsa varandra om de där must haves dyker upp, innan någon annan hinner sno dem. 

Ju mer tiden flyter på, desto bättre kommer ni lära känna mig. Så som jag känner nu, vill jag dock inte att bloggen ska handla om mig. Jag ger mig ut i bloggvärlden för att inspireras. Av er.

Slänger kanske upp ett inlägg till ikväll, annars får ni hålla er till imorgon. 

Let's!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0