Excusez-moi

Aj aj aj vad bloggen har kommit i kläm idag! Förlåååt så mycket för det, planerandet och det sista fixet tog upp väldigt mycket mer tid än jag räknat med. Men ni vet hur det är, när man väl har kommit igång med någonting så är det alltid fler saker som dyker upp, eller mer som kan finputsas. So sorry! I mean it.

Nu har jag inte heller, som ni kanske förstår, direkt tid, lust och ork att skriva ihop ett inlägg om de fina bikinisarna jag hittade. Vi får skjuta på det, men det kanske ändå inte var någon hast. (?) Det kommer komma upp längre fram.

Vet ni vad jag gör nu, då? Jag sitter här med en ansiktsmask på, från MUS. Den är av blå lera och ska verka återfuktande. Jag ser ut som en smurf, haha! Men den är riktigt bra, det kan jag lova er. Här är den för er som inte vet vad jag menar:

Har för mig att de har två andra sorters masker också? Har ni provat dem? Är de bra? Den jag använder heter som sagt "mud mask".



Jag vill bara tipsa er vår- och sommarälskare om ett par snygga pumps jag såg i Ellos-katalogen jag fick hem idag! De finns i både svart, beige och rosa och de är i mockaimitation. Personligen föredrar jag klart de beiga och rosa, så sparade endast ner bilder på dem.



Link (öppnas i nytt fönster)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe jo det är samma här, men nu tar jag det bara lugnt=)

jag ska festa med kompisar! sj då? =)

2010-12-31 @ 00:34:20
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0